Followers Tersayang

Jumaat, 5 September 2008

Hari Ini Dalam Sejarah!!!

Salam kepada yang membaca blog saya ni, u all nak tahu tak napa Title yang aku tulis adalah "Hari Ini Dalam Sejarah", nak tahu hari ini merupakan hari pertama sepanjang aku masuk universiti ni aku tak datang kelas,entah kenapa aku taerlebih tidur pagi tadi,lupa plak nak alarm handphone...Hmm,kelas hari pertama subjek Psikologi pulak tu,menyesalnya aku....aku minat giler belajar benda tu,pasni aku janji takkan terlebih tidur lagi!!Aku menghampakan diri aku jerk!!Takpelah, yang berlalu tu biarkan berlalu(past is past),yang penting apa yang akan kita lakukan pada masa akan datang. Hari ni aku menjalani ibadah puasa yang kelima kot,aku tak kira pun,semalam tak pegi terawih,rasa penat sangat..hmm..hikmah tak pegi terawih tu aku tak terbangun pagi sahur dan tak pegi Kelas Psikologi.Harap-harap minggu depan aku dapat pegi, k lah, kepada semua kawan-kawan aku dan diri aku sendiri,LIFE MUST GO ON!!!LIFE IS HARD BECAUSE HEAVEN SO SWEET!!!CHOW!!

Tiada ulasan: