Followers Tersayang

Rabu, 17 September 2008

Kasarnya Dier!!!

Hai..semoga anda sentiasa sihat hendaknya..begitu gak aku..huhu. Hmm, dah terang lagi bersuluh ni, napa aku tulis title `kasarnya dier`...Actually, orang yang aku sayang ada masalah, tapi janganlah babitkan aku skali, ni tak, ngan aku-aku sekali dibabitkan sama, aku memang faham perangai dier camtu, tapi faham-fahamlah orang cam aku ne, hati lembut...so, orang cakap kasar cket dah terasa. Ceritanya camni, aku tegur dier either dia dah abis kelas, dier slumber je jawab, dah..(tapi nada dier kasar, siap macam tak suka je aku tegur dier). Kluar gak airmata aku nih, well...biasalah aku..cket2 nanges, nanges, memang melecehkan tapi itulah CINTA...Cinta akan faham bagaimana menggembirakan dan menyedihkan orang...meskipun aku jarang sekali mengungkapkan words alah tu pada dier, tapi harapnya dier faham aku sayang dier sangat2, meskipun perkataan yang selalu aku cakap kat dier adalah I hate U!!!

Tiada ulasan: