Followers Tersayang

Khamis, 6 Ogos 2009

Fitnah lagi....

Aku geram+meluat+marah+anti+dan lain-lain. Ada ke patut ada budak kelas aku datang ofis tanya Abang Rizal 
 duit dah masuk ke tak. Ya, aku mengaku, duit tu telah diberikan kepada aku, tapi tak semua lagi, yang diuruskan oleh Kak Lin. Pet tak salahkan sesiapa, mungkin orang tu desperate takde duit kot, lagipun Pet tak bagitau lagi kepada semua budak kelas duit dah dapat. Nanti hari isnin aku nak bagi balik duit Redang tu. Aku pun tak teringin nak makan+simpan+guna duit tu, gara-gara duit tulah aku cuti 3 minggu je sem lepas. Yalah, nak uruskan pembayaran kepada travel agent. Nasib baik semua dah settle ngan travel agent tu. Macam aku makan duit tu pulak, Hello? Kalau takat RM 1000 lebih tu aku tak heranlah....geram sangat2, entah sapa lah yang tanya Abang Rizal tu....

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hmmm.. psl duit pet.. mcm2 bley jd.. sabar k..

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

Thanks Nida....U mmg selalu bagi comment positif...

anna renzi berkata...

pet sume org busuk hati sabar je ek......sat lg trima la padahnya tu...think positif k....:)

anna renzi berkata...

pet sume org busuk hati sabar je ek......sat lg trima la padahnya tu...think positif k....:)

Pinkyzsa berkata...

relax je pet..biarlah dorang tu..janji pet tau ape yg pet buat..

julia berkata...

erm..bior jer...aku pon xtau menahu psl duit last2 dpt cash drai pet..aq dh lupe la psl cemua2 2..dari redang sampai sasterawan aq dh x egat..itu kengangan sem 3,,,xpelu bawa ke sem 4..