Followers Tersayang

Ahad, 23 Mei 2010

CERITA PRAKTIKAL

Salam semua, nak cerita pasal praktikal ni. Aku praktikal di sebuah syarikat bernama Sutera Maya Resources, syarikat ni menerbitkan sebuah Akhbar bernama Akhbar The Cook (majalah masakan). Boleh tahanlah juga jualan akhbar ni. APejabat kita terletak di Seksyen 7, sebelah office kitaorng rumah sewa yang dihuni 10 orang perempuan. Dorang selalu lalu lalang ah depan ofis. Entah-entah dorang pun tak tahu syarikat kita tu syarikat akhbar, entah-entah dorng ingat kita punya syarikat ni syarikat "ALONG". Hehehe.... dengan takde signboard syarikat...syarikat dalam sebuah rumah...em...biasalah baru nak menapak....Tapi, so far oklah, aku rasa dengan staf yang tak ramai, aku rasa tenang je. Ramai juga pelajar praktikal kat situ ada 7 orang, 2 penulisan, 5 orng plak buat grapik...Aku percaya, akhbar tu boleh berjaya suatu hari nanti sebab melalui penelitian aku terhadap 2 event yang kami sertai (Mesyuarat Agung Puspanita-Mak Datin ramai ni) dan Hari Belia + Jom Heboh, para pelanggan memberi reaksi yang positif terhadap majalah kitaorang. Oklah, tu aje nak ceta, kalau nak dapatkan majalah ni, boleh hubungi aku, best kot, macam2 resipi ada, selain tu ada info masakan dan sains kesihatan. K, ah, nanti ceta lain lagi yer...ADIOS!!! :)

Tiada ulasan: