Followers Tersayang

Sabtu, 10 September 2011

Dato' Siti Nurhaliza buang duit....???


Salam tengahari semua di mana saja anda berada. 
Entry ni tertangguh dari pagi sebab keluarga sebelah mak dari Brunei Darussalam datang beraya ke rumah. Borak punya borak sampai terlupa nak post entry
Apa tidaknya, bertemu setahun sekali kot dengan para sepupu itu, borak mestilah panjang, tanya perkembangan negara Brunei, harga topup mereka dan sebagainya...

Let's Go!!! 
 Mulanya aku nak ucapkan SEJUTA TERIMA KASIH kepada Cik Teynteyn yang banyak menolong menasihatkan aku tentang blogging dan juga tentang post entrynya 
Makanya, aku telah membuat beberapa perubahan semalaman di blog aku yang seadanya ini, tapi itupun belum selesai lagi.
 Terima Kasih sekali lagi ya Cik Teynteyn. 
Kalau nak singgah atau blogwalking klik ajelah nama Cik Teynteyn yang baik hati itu...:)


Baiklah, aku teruskan entry aku pasal Dato' Siti Nurhaliza yang memang super duper awesome. Asal cerita Dato' Siti aku mesti alert beb, sebab dia artis yang paling berjaya di negara Malaysia ni. 
Dengar cerita Dato' Siti Nurhaliza buang duit. Betul ke????
Ish2 Dato' Siti oi..meh derma kat aku ni, boleh jugak aku buat beli Ipad kan???
Dahlah penulis oi..orang dah nampak tulisan ko kat bawah tu....
sambung-sambung...

Dimulakan alkisah.....,Dato' Siti Nurhaliza bukan sahaja berduet dengan Sean Kingston saja  untuk album Inggerisnya itu. Yalah, mulanya aku ingatkan 2 lagu saja dia nak buat dalam album inggerisnyer itu,

Rupa-rupanya....


Kejap, aku memang suka lagu Dato' Siti Nurhaliza "Falling In Love" (kliklah tengok sikit). Bersemangat wei dengar lagu yang amat hebat itu, kali ni memang aku hafal gila lagu Inggeris dier walaupun aku dah pernah hafal banyak lagu Inggeris (tu pun kalau aku minat dan tak nak ketinggalan..hahaha)

Ish, mencarut lagi. 


Begini, Dato' Siti Nurhaliza Binti Taruddin sebenarnya berduet dengan
dalam album Inggerisnya yang bakal dilancarkan pada 25 september ni. 

Dahsyat kan????
                                           

Khabarnya juga, Dato' Siti Nurhaliza juga bayar mahal untuk mendapatkan mereka ini untuk satu lagu. 
Untuk satu lagu ,  USD 100,000 atau bersamaan RM 299,000 duit Malaysia. 
Itu belum lagi memunculkan diri dlm klip video.

Memang tabik spring giler aku dengan orang-orang yang ada effort macam Dato' Siti Nurhaliza bagi memajukan diri.

Aku amat-amat pasti lagu yang dirakamkan itu BEST!!!

Kepada yang tak kenal Alicia Keys tu, aku tak tahulah, tapi aku tetap bagi  link muzik video akak Alicia Keys atau 'Kunci Alicia' dalam bahasa Melayu ini. 
Klik je link kat bawah ni kalau rajin..

Kalau Pit Bull tu, aku pun sejujurnya first time mendengar namanya.
 Aku ingatkan anak negro mana, rupanya orang putih. 
Maaflah, aku tak update sikit pasal rapper ni, 
kalau Akak Rihanna, Akak Taylor Swift, Aunty Lady Gaga, Justin Bieber, tu aku selalulah dengar.
Apapun, aku tetap bagi link untuk korang dengar lagu2 Pit Bull ni.
Klik je link kat bawah ni..

Apa pendapat korang???
Rasa nak muntah hijau, oren, merah atau merah jambu???
Awesome kan Dato' Siti Nurhaliza.
MALAYSIA BOLEH!!!!




p/s ~ Kalau Dato' Siti buat video klip nanti JANGAN guna lampu suluh buat jimat kos macam artis Malaysia yg sorang tu, ala..yg berduet ngan Pokcik Colby O' Donis tu.....buatlah gempak sikit..

note ~Ni, last entry pasal artis2..Lain2 entry mestilah yg membina sikit...:)





7 ulasan:

Unknown berkata...

lagu bru ct tu, em boleh lah

budakijaupendek berkata...

errrr......
ntah.
tak dgar lagu lagi.
tak terasa nk muntah. haha

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

Paris Hilton datang komen blog aku?? Cakap melayu lagi..hehehe
bolehlah tahan lagu baru tu..suka suki je.
Budakijaipendek~Aik??? hahahaha, ce klik, ce klik tajuk lagu "FALLING IN LOVE" di entry tu, dah bagi link, dengarlah ok ke tak..hehehe..:)

p/s~thanks 4 the comment..:d

Melur Jelita berkata...

Wahhh ..pandai komen bab artis..inipun post membina juga..ekeke

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

Akak Melur Jelita, saya nak amik tudung saji sat dekat dapur, nak tutup muka ni...:d

teynteyn the doll berkata...

same2... awak2 kalau bole comment ni awak buat pop-up comment k...

takde papelah, teyn tolong je sbb teyn pon pernah rasa camna blur n taktau apa2 pasal berblog dulu=)

Unknown berkata...

errr..popupkan komen kat blog nie plisss..huhu...