Followers Tersayang

Khamis, 15 September 2011

~Persamaan Wardina, Catrionna Ross & Sham Kamikaze~


SALAM SEMUA..

Entry hari ni memang agak lain dari selalunya. 

Bukan lain sangat, masih lagi mengenai artis, tapi kali ini ke arah yang lebih baik. 

Tadi, singgah membaca dekat satu blog mengenai rambut bangkai Catriona Ross. 

Teringat satu rancangan dekat TV 9 time Ramadhan beberapa minggu lalu iaitu INI KISAHKU.

Mula2 dulu sempat tengok Mawi je, tak sangka pula ada Catrionna Ross, Wardina Saffiyah &

 Sham Kamikaze. 

Kita dah lama tahu mereka ini punya persamaan.

Sedih dengar kisah mereka, tapi menginsafkan. 

 Apa yg mereka cerita tu boleh jadi 

pengajaran untuk para remaja hari ini. 

Aku rasa kerdil sangat diri ini, macam banyak buat salah, biasalah manusia tiada yang 

sempurna.

Aku sharelah link tu, even korang semua sudah menonton atau tahu.

Aku saja letak entry ni dekat blog aku supaya aku akan sentiasa ingat.

Berblog juga berdakwah kan? (Aku bukan baik mana pun, mahu jadi lebih baik)...:)

Mari kita tonton kepada siapa yg belum pernah melihat KISAH mereka.

INI KISAHKU..


INI KISAHKU - CATRIONNA ROSS


INI KISAHKU - WARDINA SAFFIYYAH


INI KISAHKU - SHAM KAMIKAZE





p/s ~Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan..~peace~

5 ulasan:

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

Terima Kasih semua kerana sudi singgah, membaca & like..:)

maya anis berkata...

sayang sekali utube dblokk..

manggosteen berkata...

yg berubah kearah kebaikan ok la..tgk skrg ni org kita lebih kearah keburukan..harap2 diorg sedar nanti..

Ixora Kasuari berkata...

info yang bagus.

Nurul Hazzarita berkata...

berhijrah~ :)