Followers Tersayang

Sabtu, 8 Oktober 2011

PROMOSI NOVEL ---> Awak Suka Saya Tak?

SALAM SEMUA.

Fuh! lama sungguh tak blogging. La ni datang nak buat promosi novel baru yang akan datang di pasaran. Novel Awak Suka Saya Tak? 
Nukilan
Kak Melur Jelita
Novel terbitan Karya Seni ini boleh saya katakan antara novel-novel terbaik yang wajib milik oleh setiap pencinta novel. Novel ini bakal berada di pasaran pada 15 Oktober 2011.



SINOPSIS : 

Kisah kasih sayang di antara Hilman Yong kacukan Korea - American - Cina dan Intan Zulaikha. Mereka sangat berbeza tetapi kerana perbezaan itulah mereka berjodoh. Malangnya, kesampaiankah jodoh mereka apabila Hilman Yong seorang yang baru mengenali Islam lebih mencintai Islam dari Intan Zulaikha yang sememangnya dilahirkan Islam dari keturunan lagi berselisih faham kerana ego seorang Intan.
Gambaran watak Intan Zulaikha


 Gambaran watak Hilman Yong


Bagaimana??? Menarik bukan?? Ini bukan kisah cinta biasa. Anda ingin tahu apa yang berlaku selanjutnya? Mungkinkah mereka menemui bahagia? Mungkinkah apa yang diharapkan bakal terjadi?? Ketahui dengan mendapatkan Novel Awak Suka Saya Tak?

Cara melanggan? Sila layari http://www.karyaseni.my/
RM35 [ SEMENANJUNG MALAYSIA ]
RM38 [ SABAH/SARAWAK ]



Untuk menyertai laman group Novel ASST ----> Awak Suka Saya Tak? Hilman & Intan Zulaikha.
Untuk menyertai laman Jom Tulis! --------> Jom! Tulis secara belasahan! 
Untuk membaca part novel ASST ----->http://melurjelita.com/
Untuk add penulis di Facebook -------->Melur Jelita


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ermm macam best je^^

Guy Next Door (Fatrim Syah) berkata...

El-Janna, mestilah best..saya yang ikut cerita ni dekat penulisnya pun rasa best amat,kadang2 saya marah dgn penulisnya sbb buat saya marah..hehehehe..terlebih emosi semasa membaca...Nak baca sikit novel ni, p lah blog penulis tu..dijamin best! Tapi jaga-jaga, nanti macam2 emosi dan rasa keluar..hehehe..:)

Mr Hijack berkata...

ahahhaha.. Dennis Oh.. memang sesuai jadik watak Hilman Yong..!